duminică, 14 martie 2010

Simon Ammann ar mai fi castigat, dar Cupa Mondiala s-a terminat

O data pus in miscare, Simon Ammann nu mai poate fi oprit. Elvetianul a continuat sa fie omul dupa care se fac masuratorile si in ultimul concurs al Cupei Mondiale, la Oslo.

Ammann a obtinut a 17-a victorie a carierei si totodata a 4-a din tot atatea cat a prevazut Turneul Nordic.

"Mi-am zis ca am avut o perioada buna si trebuie sa termin totul in acelasi fel. Asadar m-am concetrat si am reusit sa ma impun inca o data", a spus Ammann.

Dupa scenariul deja obisnuit in finalul sezonului, Adam Malysz a terminat pe 2, loc pe care l-a obtinut si in ierarhia generala a Turneului Nordic.

Podiumul a fost completat de austriacul Andreas Kofler, care a reusit astfel sa-si pastreze locul 4 in clasamentul final.

Rezultate:

1. Simon Ammann (ELV) 135.5 metri; 124.5 metri. 267.7 puncte
2. Adam Malysz (POL) 128.5 metri; 136.5 metri. 258.7 puncte
3. Andreas Kofler (AUT) 139.5 metri; 116.0 metri. 251.5 puncte

Clasament Turneul Nordic:

1. Simon Ammann (ELV) 1078 puncte
2. Adam Malysz (POL) 1033 puncte
3. Thomas Morgenstern (AUT) 990 puncte

Clasament general final:

1. Simon Ammann (ELV) 1649 puncte
2. Gregor Schlierenzauer (AUT) 1368 puncte
3. Thomas Morgenstern (AUT) 944 puncte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu