sâmbătă, 20 martie 2010

Bjoergen isi continua seria succeselor si la Fallun

Finala Cupei Mondiale de schi fond de la Fallun nu le-a oprit pe norvegience din misiune, care au ocupat primele 3 locuri ale podiumului din Suedia.

Marit Bjoergen a fost prima, ea confirmand forma excelenta aratata in ultimele curse.

"Am incercat sa imi conserv bine energia si sa nu am probleme pe final. Maine este ziua mea si cred ca trec prin cea mai buna perioada a carierei mele", a spus Bjoergen.

Kristin Stoermer Steira a ocpuat locul secund, in timp ce Therese Johaug a prins locul 3.

Justyna Kowalczyk a venit a 12-a, dar soarta Globului de cristal este deja decisa. Bjoergen s-a apropiat de pozitia secunda a Petrei Majdic, care prin absenta sa din cauza accidentarii de la Olimpiada, mai are doar 71 de puncte avans fata de norviegianca.

Rezultate:

1. Marit Bjoergen (Norvegia)
2. Kristin Stoermer Steira (Norvegia)
3. Therese Johaug (Norvegia)

Clasament:

1. Justyna Kowalczyk (POL) 1904 puncte
2. Petra Majdic (SLO) 1191 puncte
3. Marit Bjoergen (NOR) 1120 puncte

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu